• Nederlands
  • English

MDV SMAAKT NAAR MEER

Drukwerk

MDV SMAAKT NAAR MEER

ACCEDOO NIEUWE MERKNAAM VOOR COMPOSIET DEUREN EN LUIKEN

De MDV 1 ‘Immanuel’ is het eerste vissersvaartuig met composiet scheepsdeuren en luiken van Accedoo, de nieuwe merknaam van VABO Composites.

VABO is geen onbekende naam in de vis(serij)wereld, maar tot het project van het Masterplan Duurzame Visserij werd hierin de laatste jaren weinig ondernomen door het team van directeur Arnold Vaandrager. Voormalig compagnon Maarten Bos is met diens bedrijf Master Composites nog wel altijd actief in het met polyester bekleden van visruimen en wanden. In 2007 werden de wegen gescheiden. Maar waar het kan wordt samengewerkt, ook aan boord van de MDV 1.

Het ontwikkelen van composiet-producten voor industriële toepassingen is de huidige corebusiness van VABO. Zeg maar de specials, verduidelijkt Vaandrager. In de hal wordt bijvoorbeeld gewerkt aan de bijzondere radarmast voor een 140 meter groot superjacht in Duitsland. Bobsleeën, bijzondere jaccuzi’s, kunstprojecten (Parijs, Londen, Emmen), overkappingen voor Deense windmolens en ook grote laadschoppen worden onder andere gemaakt.

Accedoo is een nieuwe merknaam voor in serie gemaakte luiken en deuren van composiet. De naam is de samentrekking van de Engelse woorden access en door, toegang en deur. Vaandrager verwacht daarin de komende jaren een forse groei te realiseren, met name in het maritieme segment. Er zijn al opdrachten binnen voor mijnenvegers die in Italië in aanbouw zijn.

Lees het volledige artikel van Visserijnieuws Special hier: Artikel Visserijnieuws

About Visual Power

De missie van Visual Power design studio is kort en krachtig: “De gebruiker staat centraal”. Met deze denkwijze zorgen wij ervoor dat de boodschap van een organisatie op de juiste manier wordt gecommuniceerd richting de doelgroep. Dat is toch wat iedereen wilt?! Een krachtige en unieke eigenschap van Visual Power. Wij bestaan uit gevoelsmensen, meedenkers en we zien alles door de ogen van de eindgebruiker. Elk project bekijken we vanuit verschillende uitgangsposities. Hierbij worden alle mogelijke en onmogelijke creaties opgeschreven en overwogen. Op deze manier komen er variërende creatieve concepten- en oplossingen tot stand, waarmee wij elke klant verassen. De officiële term hiervoor is ‘Out of the box’ denken, maar wij noemen dit ‘het standaard denk proces’ van Visual Power.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Logo web def
  • polyester theuws
  • Eepol
  • Wordt u onze volgende partner ? Mail ons op info@composietenweb.nl
  • Partner worden van Composietenweb.nl kent vele voordelen. Wilt u weten welke ? Mail ons : Info@composietenweb.nl
  • De eerste 5 aanmeldingen als partner van Composietenweb.nl krijgen een jaar lang gratis advertentie vermeldingen op deze site. Meld u dus snel aan ! Mail ons op info@composietenweb.nl